Nu är årets Waldos Wänner golftävling avgjord!
Vi i Waldos Wänner – till minne av Andreas Waldo – vill rikta ett varmt och hjärtligt TACK till alla som gjorde golftävlingen den 9 maj på Glasrikets GK till en fantastisk dag!
Ännu en gång sattes nytt deltagarrekord, 66 lag eller 198 glada golfare, strålande väder, härlig stämning, fint spel, gott ”Elias”-kaffe och ett fantastiskt prisbord skapade tillsammans en dag fylld av gemenskap och värme.
Tack för ert engagemang och för att ni är med och gör detta möjligt!
Läs mer om tävlingen och se resultatet på länken nedan
